14 déc. 2008

Presentation

Hello everybody !

I'm French, I'm Melissa (or Melissanne, is the same), I'm 17, and I would speak about me for a presentation ...
I don't speak english very well, and I hope you understand me... If I write in a "bad" english, I'm sorry ! XD
I'm an Epidaurienne since two years,and it's by the Epidaure website that I met Maryse.
I was born in the North of France, but between 12 years and 14 years, I lived in the South of France (Aubenas, Ardéche) with my mother and my sister. It was my better life ...
Now I live in the North of France (Lille), and I'm in Terminale ES (Social and Economique).
I have more and more passions, but 3 are very important : Write, the Music, and Elton John...
I wouldn't associate Elton and Mucsic, because for me, Elton, lonely, is the god of music !

"Is not much but is the best I can do..." It's me, my life in 10 lignes...

I wish to you joy and hapiness !
Melissa.




Bonjour tout le monde,

Je suis Française, je m'appelle Melissa (ou Melissanne c'est pareil), j'ai 17 ans, et je voudrais parler un peu de moi pour me présenter...
Je suis Epidaurienne depuis deux ans, et c'est par le site d'Epidaure que j'ai rencontré Maryse.
Je suis née dans le Nord de la France, mais entre 12 ans et 14 ans, je vivais dans le sud de la France (Aubenas, Ardéche), avec ma mère et ma soeur. C'étais mes meilleures années.
Maintenant je vis dans le Nord (à nouveau), (Lille), et je suis en Terminale ES (Economique et Social). J'ai de plus en plus de passion, mais trois sont vraiment importantes : Ecrire, la musique et Elton John ...
Je ne veux pas associer Elton et la musique, parce pour moi Elton, seul, est le dieu de la musique...

"C'est peu, mais c'est le mieux que je puisse faire" C'est moi, ma vie en 10 lignes.

Je vous souhaite joie et bonheur.
Melissa.

2 commentaires:

Maryse a dit…

Great ! Thank you, Melissa, for your double message !
I had noticed your address in Epidaure but I almost didn't believe it . Here you confirm it : you 're actually living in Lille !
You were so far away from your home when you were in "l'Immac" !! What an UFO you could feel inside your heart !

Les années "Aubenas" c'était donc en 6e, 4e, 3e ? et c'était de septembre 2002 à juin 2005 ? J'aime bien situer les évènements avec précision.

J'ai lu hier soir ta description du concert d'Elton John, dont tu parles ici.

I'm surprised when you tell your enthusiasm about Elton John because people of my generation - and me too - were terribly fond of him ! That shows how real values can be appreciated by different people through long periods. And also it shows that a specific sensibility is not a question of age.

Melissa a dit…

I agree with you ... about Elton.

L'immac...
I was in this school in septembre 2003 to June 2006. I wasn't in E.I.P Classes...

5e : 2003-2004
4e : 2004-2005
3e : 2005-2006

I was bord in villeneuve d'ascq (59) and when my parents divorced, my mother leave to Aubenas (07) for live with his love. it was for me a new experience. I met my bests friends...
But in 2006, I have leave to Leers (59), because I would live with my father. He was ever in my natal country.